Varför ska vi åka till Åland?

Den frågan kan man ställa sig. Vi var ett rätt stort gäng som planerade en heldag på åland som nu ser ut att bli inställd. Varför ska man åka iväg, lägga ut pengar och sen bara få skit tillbaka? Jag är, som många andra, otroligt trött på det.

Sviker ni oss - sviker vi er.

Många tycker att det inte är värt att bojkotta klackläktaren, stödet, resorna osv. Visst det kan jag hålla med om på sätt och vis, men det är ändå sista utvägen. Varken jag eller någon annan vill att detta ska drabba laget, tyvärr är det bara att inse att det är precis vad som håller på att inträffa. Jag såg rekordmånga bortamatcher förr förra säsongen och såg rätt många i fjol också, i år kanske det blir noll? I år står jag kanske med armarna i kors på en annan sektion.

Vems är felet? Inte vårat i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0